30 april 2024

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹
Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2 gånger, som tur var gick
bra.
Vi har utökat familjen med fler barnbarn denna tid med 3 stycken. Idag har vi 4 st👏 så mysigt.
Inte bara glädje utan tråkigheter händer också. Ni som följt min blogg har säkert hört och läst om
Doris, en underbar labradoodl som tyvärr inte finns mer. Foton från Google poppar upp nästan dagligen och då blir jag påmind.

Ha en trevlig helg helg/ Marmor🌹

4 kommentarer:

  1. Ja både tråkiga o trevliga händelser.
    Hoppas du få må bättre framöver. Du har ju råkat ut för massa elände. Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har och är fortfarande jobbigt. Tyvärr kommer jag inte bli bättre. Bara att jobba på och inte rappa hoppet.
      Det är väldigt tomt efter Doris😔
      Kram❤️

      Radera
  2. Det låter inte klokt vad du fått gå i genom, Du måste vara väldigt stark! Det kommer att ta tid, men det går åt rätt håll nu! Så styrkekram från mig! Grattis, 4 små, härligt ,-) jättekul, ja jag har ju fölt dig i så många år, så det var sorgligt att höra att SÅ FINA Doris inte finns mer. Alltid så kul att få se bilder av henne och läsa. Mycket fin!
    Nu var det varmt igår,-) men idag kallt o regn, men samma där det tar sin tid.
    Du får ha det så jättefint, små steg blir stora kliv. Lycka till! Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
  3. När jag tänker tillbaka vilken tid det tagit innan jag fick veta orsaken till lymfödemet. Jag har blivit felmedinicerad. Haft mina funderingar, men ingen vill lyssna på mig. Nu är det tyvärr försent att kunna göra något. Jag saknar Doris, vi hade något fint tillsammans. Hon var alltid så glad när hon kom. Visste i vilka skåp det fanns någo för magen😍
    Kram❤️

    SvaraRadera

Min lilla AC nedic

Igår köpte jag en mini AC som kyler så bra! Fyller på vatten i behållaren och startar AC som kopplats via en USB-port, Det