26 juni 2024

Nu är jag på gång!

Nu har jag skaffat en ny dator, vilket kommer bli lättare att blogga igen. Har varit borta från dataprogrammen ett tag, så jag känner mig lite novis nu😓Det är bara att kämpa på och ta den tid som behövs. Sommaren har kommit även här i Stockholm- Idag har vi  28 grader och strålande sol. Nu skall jag göra iordning datarummet igen- Det har varit ett förvaringsrum några månader.

Hoppas att ni också har ett underbart väder😎

Önskar alla vänner och läsare välkommen tillbaka / MARMOR
 


 

 

 

 

1 kommentar:

  1. Härligt att du är igång igen. Tar alltid ett tag att hålla på med ny dator. Ha en fin dag. Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera

Nu är jag på gång! Nu har jag skaffat en ny dator, vilket kommer bli lättare att blogga igen. Har varit borta från dataprogrammen ett tag, s...