6 juli 2024

Lördag och Bondens Marknad

Nu har Bondens Marknad öppnat! Finns i alle´n på Katarina Bangata närmast
Götgatan.  

Jag har inte varit där ännu, men det skall bli snart. Jag är uppe hela dagarna nu, tål snart inte
se sängen. Det har varit drygt med 2 benbrott efter varandra och på samma  Det sista brottet var
värst. Foten lossnade från benet, på samma ställe som förra brottet. När jag kom in med anbulansen, var
det ett stort gäng med sjukhuspersonal som tog emot mig. Det kom först en ambulans. när de såg skadan
ringde de efter en ny speciell ambulans som har läkare med- Det är visst bara en anbulans som har läkare som får ta hand om sådana benskador son jag hade fått. Underbenet hade lossnat från fotleden- Det small högt när benet gick av. Nu har det gått 6 månader och det känns fortfarande inte bra, suck. 
    Ingen säng eller hängmatta blir det under dagarna, räcker nattetid. 
Trevlig Helg/
 


1 kommentar:

  1. Men fy så tufft för dig. Låter hemskt att det lossnade sådär.
    Hände det nåt särskilt andra gången?
    Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera

Helgens Nytorgsfestival.

I helgen har det varit Nytorgsfestivalen. Förr kom den varje år, men efter Corinautbrottet blev det uppehåll. Det var mycket folk. Många oli...