31 juli 2024

Härlig onsdag med sol och värme😎

 

Nu äntligen finns det tid med bloggen igen. Det har varit lite  " strul " med bl a  datorn. Jag upptäckte idag att det finns fler som vill använda namnet Marmor. Jag har uppfattat att bloggnamn som redan används, inte skall kunna registreras. Nu är det väl ingen stor grej, men det kändes konstigt när jag såg det.
I kväll får vi besök av ett barnbarn under dagen har dottern varit och besöt oss, Strulet som jag haft me datorn tog flera dagar att åtgärda, men inte slutfärdigt ännu. Jag kommer att skriva lite om vad som hänt i ett senare inlägg.

Önskar alla en trevlig fortsättning på dagen/ Marmor🌻

2 kommentarer:

  1. Trodde inte heller att fler kan använda samma namn. Det kändes ju märkligt.
    Hoppas datorn fungerar som den ska nu.
    Ha det bra. Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Överraskning varje dag man är inne på nätet. Jag kommer en bit varje dag, allt är nytt känns det som. Hoppas ni har en fin sommar!
      Kram! Hjärta kommer när jag hittat var det finns...

      Radera

Helgens Nytorgsfestival.

I helgen har det varit Nytorgsfestivalen. Förr kom den varje år, men efter Corinautbrottet blev det uppehåll. Det var mycket folk. Många oli...