1 augusti 2024

Någon som vet ..........?

Hejsan!

Någon som vet  eller känner till detta företag! Att företaget har något med datorer att göra, har
jag förstått men inte deras erbjudande. Det är så mycket bluff vad gäller mobil, surfplatta och dator så det gäller att söka information innan man blir lurad.

Tacksam om ni som vet eller har provat deras produkter ger mig en återkoppling. Det går bra att skriva
 på startsidan "kontakta Marmor" då kommer du till min mail.

Det är fullt upp om dagarna och tid tar det när jag fortfarande har mitt handikapp. Jag får mycket hjälp av mina barnbarn, alla är duktiga på det mesta, även den digitala delen. Inte så konstigt, de är födda då den digitala världen satte fart ordentligt.

Idag till lunchen  blev det Kebab. Det fick följa med 2 paket med kebabkött, 2 flaskor såser, en vit och en röd samt bröd. Idag blev det med grönsaker, ljummet bröd och såserna. Nästa gång blir det Kebab- tallrik och Pommes Fritte från Airfryern.

Välkommen åter 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Helgens Nytorgsfestival.

I helgen har det varit Nytorgsfestivalen. Förr kom den varje år, men efter Corinautbrottet blev det uppehåll. Det var mycket folk. Många oli...