12 juli 2024

En fin helg!


Gårdagens bild, inte många barn som vågade sig i vattnet. Idag har det säkert varit många i fontänbadet när vi haft 23 graders värme.
Det kändes bra när jag vaknade i morse, första natten på länge som jag sovit utan uppvak👏Jsg har haft så ont i ryggen, benen en  längre tid, men inte i natt.
Kanske var det min skoter, som bidrog till att jag sov. Den har stått i garaget länge. då jag inte kunnat komma upp så jag kunnat köra den. Terapefterna som kommit hem och tränat mig, har gjort ett toppenjobb, för att jag skall kunna komma ut.
Det hsr tagit några år att komma så här långt. Märker för varje dag att jag blir bättre och bättre, det känns så skönt👌

Önskat alla vänner och ni som besöker bloggen en fin helg/ Marmor🌹


 

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fått sova. Det gör mycket.
    Hoppas det går framåt för dig nu.
    Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite sömn🥰

    SvaraRadera
  3. Sömn är viktigt för kroppen<3

    SvaraRadera

Helgens Nytorgsfestival.

I helgen har det varit Nytorgsfestivalen. Förr kom den varje år, men efter Corinautbrottet blev det uppehåll. Det var mycket folk. Många oli...