18 juli 2021

Ikväll kom det efterlängtade regnet!

Häligt med lite regn och svalka ikväll☔
Jag klagar inte på det fina, varma vädret vi haft en längre tid. Det är bara de senaste nätterna som jag har haft svårt att sova.
Vi har en mysig Indisk restaurang i närheten. Vi tog en promenad i lördags. När vi passerade restaurangen fick jag se de nyplanterade växterna, så fint!

 

Det märks att semestern börjat för många. Rosenlundsparken som brukar ha fullt med badande barn
och besökare var näst intill tom när jag passerade.





Önskar alla besökare en trevlig kväll/Marmor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...