9 juli 2021

Vacker ķlängerros

 


Dotterns vackra klätterros. De blir bara vackrare och vackrare med åren.  Långa grenarna som blommar även på taket. 
Vackert väder även idag👏 Det är  varmt inomhus trots alla fläktar som går. Det känns  fuktigt inomhus, mest på golven. Här varit på sjukhuset  för utredning om min vätskefyllda ben. Det tog 13 timmar innsn jag  kom hem. Det var många prover som skulle göras. Det blev tre EKG och ett ultraljud på hjärtat.  Alla prover var bra, även coronatestet som alla måste göra vid sjukhusbesök.
Det märks att semestern börjat för många. Mindre trafik och besökare i affärerna. Hos oss blir det hemester även i år.

2 kommentarer:

  1. Det är en vacker och välvårdad klätterros.
    Oj vad lång tid det tog på sjukhuset. Men att man inte kom fram till varför du har vätskefyllda ben.
    Hoppas det blir bättre. Kan de vara värmen?
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbar ros👏 Jag har haft svullna ben ett bra tag nu. Sjh har tagit kontsk5 med VC tidigare att de skall följa upp benen, men så har det inte gjorts. Det ända jag hört är att det är inte farligt., och att det är vanligt att ådrorna blir stelare med åldern. Nu skall det bli intressant hur VC kommer att göra med mina ben. Enligt Sjh har jag rätt att få mina ben lindade hemma och slippa åka till VC.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...