14 juli 2021

Oj, sĂ„ varmt 😓😎

 Nu Ă€r det inte mysigt om nĂ€tterna trots flĂ€ktar.  I natt blev det inte mĂ„nga timmars sömn. Tur att möjligheten finns för lite sömn dagtid. IgĂ„r var nĂ„gra barnbarn och Doris pĂ„ besök. Vi hade nĂ„gra mysiga timmar tillsammans.  Doris gick och vilade pĂ„ golvet med 2 flĂ€ktar runt sig. Det var ett tag sedan jag trĂ€ffade 🐕 Doris men hon var lika glad och se mig dom tidigare 👏. 

Jag brukar ha 📾 med mig ut och det brukar bli nĂ„gra bilder.  Jag brukar fĂ„ en statistisk hur mĂ„nga som tittat pĂ„ bilderna. Sista informationen, var besöksstatistiken över 350 tusen.  En bild hade  haft 256290 besökare, en annan 44795. Sedan varierade det mellan 1000 och till  10 000 besökare. Betalningen Ă€r inte den bĂ€sta. Fick 10:- att handla för i Play butiken😎

Ha en fin dag /Marmor 



2 kommentarer:

  1. Det har varit varma nÀtter hÀr oxÄ o dÄ blir det svÄrt att sova. Men nu Àr det svalare.
    Oj vad mÄnga besökare du haft�� vad roligt.
    Har fÄtt överta sonens mobil sÄ nu kanske det funkar att kommentera.
    Kram ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu Àr det skön temperatur.Ddet gÄr bra att sova just nu. Nu kommer vÀrmen tillbaka igen i helgen. Augusti Àr oftats en varm mÄnad. Jag tycker sommaren bara försvunnit, vet inte varför. Blev lite förvÄnad nÀr Google börjat föra statestik pÄ bilderna.
      Hoppas nya mobilen Àr lÀttare att skicka ivÀg kommentarer.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...