30 oktober 2021

Denna helg är vi hundvakt......

 till 🐶 Morris sedan i torsdag. 

Husse och matte är borta över helgen. I morgon skall vi ställa om klockorna till normaltid. Får hoppas det är sista gången vi gör det. Jag har varit på ultraljudsundersökning  på mina ben.  Fick besked att det inte var klaffarna  det är fel på,  de pumpar tillbaka vätskan till hjärtat. Benen skall inte lindas enligt de som gjort  undersökningen.  Det finns annan behadling, min läkare har sänt remiss till en klinik, som ger massage och behandling så vätskan försvinner. Får hoppas jag bli kallad snart. 

Ha en fin kväll / Marmor 


2 kommentarer:

  1. Vad trevligt med Morris på besök.
    Så det blir annan behandling för dina ben då. Vad tokigt det blev då från första början. Hoppas du får tid snart.
    Ha en fortsatt fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Benen tar tid. Mest för att ingen velat ta tag i problemet. Hoppas att denna remiss inte tar så lång tid innan kallelsen kommer. Till ultraljudet tog över 2 mån innan kallelsen kom.
      Det var mysigt med Morris och dottern de dagar vi givk tillsammans.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...