14 oktober 2021

Liten uppdatering

 
Dagarna bara försvinner, hinner inte med. Det händer alltid något som måste fixas. 
I tisdags kväll var vi hos äldsta sonen på en trevlig och god middag. Barnbarnet som spelar hockey var också där. Det var länge sedan vi träffades han har fullt upp med både jobb och hockeyträning samt matcher, och före det var det covid-19. Igår onsdag var det tvättstugan, handling och ett barnbarn som kom och bjöd oss på middag. Det blev en trevlig kväll tillsammans❤
Jag köpte en fåtölj som fick en lång leveranstid p g  a covid-19. Nu har det visat sig att den har ett tillverkningsfel, så den skall reklameras. Det tar tid att skriva, fota, men snart är jag klar att skicka iväg reklammationen,
Ha en fin kväll/Marmor

2 kommentarer:

  1. Men vad tråkigt med fåtöljen. Den som du fick vänta på så länge.
    Jo dagarna går i ett o bloggen blir inte ofta uppdaterad.
    Vad trevligt ni fick umgås med middag tillsammans.
    Ha en fin kväll. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att jag får en ny fåtölj. Jag har gjort en reklamation på fåtölj. Företaget har hämtat den för att kolla upp skadan. Då härligt med besök av barnbarnen. Bloggen ligger i vila vissa dagar, blir säkert bättre om ett tag.
      Ha en fin kväll !
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...