26 december 2021

Annandag Jul

Idag får vi tacka för 2021-års Julhelg🎅🏻
Jag har haft en fin och trevlig julhelg tillsammans med familjen. En del av familjen är utomlands 
 då fick Whats App kliva in och hjälpa till👏
Trevligt att kunna se den man pratar med, blir lite mer levande då. 
Jag vet att det har varit dåligt med inlägg i bloggen, det har varit lite jobbigt med benen. Det verkar ta tid att få komma på behandling, remissen skickades får 2 månader till den klinik som behandlar ödem. Vad jag vet så finns det bara en klinik, som är godkänd att behandla ödem.
Hoppas ni som läser bloggen haft en trevlig och mysig julhelg⚘
Ha en fin Annandag🎅🏻
Marmor


 

2 kommentarer:

  1. Jag har som funderat att det inte kommit några inlägg från dig. Men förstår att det är jobbigt med benen för dig.
    Synd att allt ska ta sån tid för att få hjälp. Jag bloggar inte så mycket nu men vi mår bra.
    Härligt att ni hade en fin jul.
    Ha det bra o hoppas du får en tid snart.
    Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns bara en klinik i Stockholm som ger massage och den behandling som behövs för just lymfödem. Hoppas på en kallelse snart. Bloggeriet kommer väl igång snart. Härligt att ni mår bra! Hoppas Nova också är bättre i din allergi.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...