6 december 2021

Nu är jag tillbaka!

Igår fick vi tända två ljus, tiden går fort till julafton🤶🎅
Idag är det vintertemperatur pendlat mellan 14 - 11 minus och det kommer att fortsätta några dagar till.
Barnen på förskolan har gjort några snögubbar av den snö som kommit tidigare.  Gubbarna håll på att tippa omkull. Konstigt med tanke på kylan.  Barnen får göra nya gubbar när  mer snö faller👌
Har fixat till mitt data/ TV rum idag. Jag har inte använt rummet på ett tag p g a att fåtöljen gick sönder. Väntar fortfarande på återbetalningen av säljaren.

Ha en fin dag/Marmor 


 

4 kommentarer:

  1. Hoppas snögubben håller sig upprätt, tycker det har varit väldigt kallt så han borde frysit fast ,-)
    Mysigt med ett datarum! Men så tråkigt med fåtöljen, hoppas det löser sig snabbt och lätt.
    Tråkigt med krångel!
    Ha det jättefint, nu är det julkänsla ,-)) STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snögubbe har sakta börja lutat efter den tillverkades. Att den klarat dig, tror jag beror på sjön dom finns kvar på gården och att det varit minusgrader nattetid. Det är mysigt med ett TV och datarum samt en säng för gäster👍 Får hoppas att det kommer prngsr denna vecks för fåtöljen, annars går jag gå vidare med ärendet.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Ja sjutton så kallt det blev med en gång. I natt hade vi minus 18 brrr.. och inte roligt för gubben o våra 2 små hundar att sitta och vänta i bilen när jag var hos ögonkliniken idag, tog 2 timmar där. Taskigt att din fina stol inte höll måttet, får hoppas det löser sig. Ha det bra Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kallt som sjutton även här. Förstår att det är jobbigt för dina små hundar i kylan. Dottern har en liten hund, han tycker det är kallt och jobbigt just nu. Får hoppas att pengarna kommer denna vecka så affären blir avslutad. Hoppas att det gick bra på ögonkliniken idag.
      Ha en trevlig kväll!
      Kram

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...