8 februari 2022

Snart på banan igen

 
Morris favoritplats när det är sovdags. På min födelsedag tog det tid innan han kom till ro. Det var många som ville mysa lite med honom. Morris gillar att mysa, så han var med på " noterna ". Måste ta en bensträckare innan jag vill leka med bollen. " Inte så lätt.  många ben överallt ".

Alla som var på min fest hade testats negativa för covid. Vi följde alla folkhälsomyndighetens restriktioner. Men tyvärr så hjälpte inte det. Mr R har 3 sprutor mot covid. testades positivt dagen efter. Jag testades negativt 4 ggr efter festen- Test 5 blev positivt. Jag är inte vaccinerad, haft antikroppar sedan   jag hade covid utan att veta om det. Denna gången fick jag lite feber, hosta och har fortfarande ingen röst.
Ingen hör vad jag säger när jag pratar. Hörde senare att det var fler som testats positivt. I morgon släpps alla restriktioner, då kommer det säkert en våg igen. Läste idag att det är många som har antikroppar nu, gäller både barn, vuxna och äldre, känns toppen!

2 kommentarer:

  1. Söta fina Morris ,-)) Där ligger han skönt!
    Förstår att han var speciell på festen, Vilken fin vacker fest du hade, det var du värd, du verkar SÅ himla härlig person som jag känt via bloggen i SÅ många år. Ja många är smittade av omikron, hoppas du och Mr R tillfrisknar snabbt, jag tror det är omöjligt att skydda sig från omikron, hela vår familj utom äldsta barnbarnet som bor själv har varit sjuka eller har just varit. Det går som en löpeld. Ha det fint nu! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en trevlig och mysig fest. Omikron är verkligen smittsam. Vi är på bättringsvägen nu👍 även övriga familjen. Idag är det många som är lyckliga inga restriktioner gäller idag. Jag kommer att fortsätta med munskydd ett tag till. Det är många år sedan vi upptäckte varandra på bloggen som lades ner. Du är en fin bloggen!!! Vi fortsätter blogga ett tag till tillsammans👏
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...