1 februari 2022

Bilder från min dag!

 Min dag blev fantastisk!
Jag skall bjuda på några bilder från dagen. Allt var så fint ordnat från inhandling till bordsdekorationer.

Jag fick många fina buketter med olika blommor, god mat som 2 kockar fixat till i vårt kök och gick runt och serverade. Ett av barnbarnen bjöd på en sminkstund. Hon är så duktig och jag blev så fin. Det fattades några barnbarn och 1 barnbarns barn samt 2 sambon till 2 barnbarn som var närvarande.

Bordsdekoration


Blombuketter

Alla rosor som varit dekorationer i små vaser och bordsdekoration fick simma tillsammans
i detta vattenbad som står på vårt stora köksbord.
Några bilder på plockmat som serverades. 2 av 8 olika sorter







 

4 kommentarer:

  1. Jag blir rörd för din skull, hur fin omtänksam, kärleksfull dag du fick, sånt betyder så mycket! Ett minne för livet.
    Förstår att du är SÅ nöjd.
    Tack för tipset med Liba bröd som pizzabotten!
    Vi har haft det två gånger nu, så gott, tipsar vidare till vår familj!
    Ha det fortsatt fint. KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en underbar dag! Många fina minnen att ha med sig. Roligt att du gillar Lina brödet och göra pizzabotten med. Den blir så spröd och fin.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Så fint o trevligt ordnat o grattis i efterskott.
    Så omtänksamma barn o barnbarn ni har.
    Men så tråkigt o läsa hur du blivit behandlad med din remiss. Låter ju alldeles galet. Hur blir det nu?
    Ha en fin helg. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en underbar dag. Barnen hade fixat allt och hela dagen jobbade de. Ett barnbarn sminkade mig, jag blev så uppvakta. Det de gjorde med remissen är så dåligt. Nu får jag vänta igen, inte klokt.
      Tack för fin omtanke.
      Ha en fin helg!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...