29 januari 2022

Våren är på väg. Tror jag!

 

  
Jag hörde fåglelkvitter och såg att syrenträden och buskarna börjat knoppa👌 När det börja knoppas, då längtar jag efter våren.
På grund av sjukdom kommer tågen som passerar Stockholm fr o m 14.00 idag till 04.00 i morgon Dette är något man aldrig behövt tidigare. Får hoppas att det inte blir fler gångar.
Imorgon är det min dag, men tyvärr så blir det ingen bugg denna gång med dessa ben.
 
Skall bli spännande dag som våra barn fixat. Jag har bara hört att den skall bli magisk. Får dela med mig av min dag efter helgen.

 


3 kommentarer:

  1. Stort Grattis till dig! På din stora dag! ,-) Varmt Grattis. Magisk dag, spännande, det kan jag tänka mig med dina fina familj ,-)
    Så kul. Jag unnar dig mina fina bloggvän den bästa dagen någonsin ,-)
    Njut på!
    STOR STOR KRAM Primrose ,-) Du är en av mina absolut bästa bloggvänner! KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina bloggvän! Det blev en magisk födelsedag. Många buketter med olika blommor och 2 kockar som fixat allt i köket. Det får komma lite mer utförligt i bloggen.
      Ha en fin dag❤️❤️

      Radera
    2. Hejsan!
      Hoppas min kommentar kommit fram. Jag ser i min blogg att den finns men inte i mailen
      Ha en fin dag ❤️

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...