24 januari 2022

Pizza på Libabröd

 Jag har köpt en Storytel platta, toppen när jag lyssnar på böcker. Den kan jag stoppa 
 i fickan, väger mindre än en mobil. Finns Wifi, bluetooth i plattan.


Idag blev lunchen Pizza på Liba Bröd. Det var första gången jag gjorde det. Fler gånger kommer det att bli. En glad överraskning att det gick så fort och var så gott👋 När man lagt på ingredienser på pizzan som man vill ha, skall den bakas på 230 grader i ca 6 minuter. Använd bakplåtspapper. Jag hade Parmaskinka, mosarella, tomatsås, skivade oliver. När pizzan är färdiggräddad, lägg på lite ruccolasallad
innan servering, så smarrigt🍕



Ha en fin dag!

Marmor

2 kommentarer:

  1. Storytel verkar bra, lätt att lyssna tror jag!
    Det brödet är helt nytt för mig, men det tipset tar jag absolut med mig, tack, kul att prova något nytt.
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Test och fixa en pizza med detta bröd. Finns säkert många tips på nätet du kan läsa och få tips.
      Jag gillar att lyssna på Storytel innan jag skall sova. Just nu kan man testa Storytel gratis.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...