13 januari 2022

Nu rör det på sig igen!

 Nu börjar det röra på sig,. I tisdag pratade jag med den kliniken som skall hjälpa mig med benen. Jag hörde att de har minst 60 remisser som ligger och väntar. Hur min remiss ligger till och när jag troligen blir kallad, har de lovat återkomma om denna vecka.  Barnbarnet som åkte till syd Afrika i somras, är på väg hem till Sverige igen. Kommer bli mysigt att träffas igen. Yngsta barnbarnet är fortfarande på resande fot. 

På lördag kommer Doris och Lill Matte och hälsar på, förhoppningsvis får jag en nospuss🐶

Nu har vi städat ut julen, känns skönt. Ingen vinter eller snö här, idag är det sol och plus 7 grader.  Idag har vi tvättstugan. När tvätten är klar, blir det en promenad innan de nya gardiner sätts  upp i köket. 

Ha en fin dag/ Marmor


2 kommentarer:

  1. Vi ska snart nu ikväll städa ut julen, saknar redan vår köksgran. Snart blir det nog kallare igen och startar väl med ny ishalka, tror jag. Men idag var det varmt soligt och skönt ,-)
    Så kul med besök av Morris o lillmatte. kul att barnbarnet som åkte till Sydafrika kommer hem, det var lång tid att vara borta, förstår er glädje!
    Oj 60 remisser, hoppas hoppas din ligger långt fram!
    Det håller jag tummen hårt för!
    Ha det jättefint du med!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. En sen kommentar! Inlägget kom upp idag. Har inte blivit kallad ännu, så dåligt. Barnbarnet är hemma igen från Afrika.
    Ha en fin dag!
    Kram❤️

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...