24 juli 2022

Det är Solsken idag☀️


 Köpte en lite fläkt som går på el. Jag har den stående på fönsterbrädan bredvid där jag har paddan. Den går på el och ger bra fläkt, så skönt. Vi har haft tur med regnet som var på väg. Idag kom det en liten skur, som knappt märktes. Det märks att det är semester för många, mindre med bilar och mindre med folk i affärerna. 

Nu är det bara en vecka kvar tills jag skall få mätning av benen. Höger ben är bättre men vänster är ungefär lika som tidigare.

Ha en fortsatt trevlig kväll/  Marmor😎

2 kommentarer:

  1. Bra med fläkt! Sån har min mamma och vi också, bäst att passa på innan de tar slut! Ett år blev vi utan ,-)
    Ja nu syns det att det är färre människor hemma,-)
    Hoppas det blir bättre nu med benet så att båda är bra! Håller tummen !Ha det nu så jättefint, hoppas på fortsatt fint väder! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den lilla fläkten är toppen. Jag har också blivit utan en gång, det var jobbigt. Den här är liten med bra kraft👌 så det blir nog fler varma dagar och nätter som den får jobba☺
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...