3 augusti 2022

Augusti månad, sommaren går för fort.

 

Nu är snart sommaren över och barnen börjar skolan eller förskolan. Det har varit ett skaplig sommarväder det har märks i denna park.
I nästa vecka skall jag undersöka mina ben. Det högra är betydligt bättre, vad gäller vätska. Vänster ben kan jag inte använda stumpa då alla blåsor inte har slutat att vätska. Det är könt att kommit lite på väg i alla fall.
Oj, vad det går fort med barnbarns barnen. De börjar upptäcka olika saker, som te x att åla sig fram på golvet. Kommer inte långt, men försöker  att komma framåt. Eller så försöker de prata så det blir bubbler rint munnen😍 
Hoppas att ni alla haft en fin ledighet och kopplat av.
Ha en fin dag/ Marmor🌞

2 kommentarer:

  1. Spännande att få följa barnbarnsbarnen, mycket händer i deras liv nu ,-)
    Ja sommaren har gått fort! Fy, mörkt på kvällarna redan. Sommaren skulle vara dubbelt så lång!
    Bra att ett ben är bra!! Hoppas det ordnar sig med det andra också!
    Fortsatt fin härlig sommar! STOR KRAM!
    Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att få följa de små liven👌Det skall bli skönt att få en undersökning på måndag.
      Ha det så Fint!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...