24 augusti 2022

Nu gör jag ett försök.......


 Daagarna går så fort. Har ett tag undrat hur man hann att jobba 100% och sköta ddt mesta hemma. Mina dagar försvinner så fort, har fullt upp med allt som skall fixas och tider att passas för besök.
Mina problem med mobiloperatören har fortsatt. Jag skrev tidigare att det var en spelsait som på någotvis hckat sig in så min mobiloperatör debiterade ersättning till spelbolaget. Det har pågått från och till under en tid. Sista räkningen som skulle betalsa dena månad fanns en begäran  från spelbolaget med. Mobiloperatören anser att ansvaret ligger på mig att sätta stopp på deras begäran. Jag är ingen spelare, har ingen aning vad detta är för spelsait. Jag har fått nsmnet av operatören och letat på nätet. Det finns en hemsida, men ingenstans hur man får kontakt med dem.  Nu var det dags att sätta ner foten och få stopp på eländet och aqnv'nda pengarna till något roligare istället.
Nu hsr jsg bytt operatör som kostar mig lite mer per månad. Jag hade ett bra och billigt abonnemang innan jag bytte operatör, ( många års trogen rabatt ). Nu hoppas jag få slippa fler överraskningar.

Mina ben fortsätter att ställa till det. Nu har det tagit flera mätningar och allt verkar fungera bra👌 Jag får omläggning varje dsg på ett ben och hjälp med stödstrumpa på det andra. Omläggning får jag för att det läcker ut kroppsvätska. Sista kollen på benen gjordes för att jag skall få en pump  som hjälper till att trycka bort och minska vätskesamlingen. Idag vet jsg inte om jag får någon pump. Rehabkliniken som ville att VC skulle skicka en remiss för bentrycket om är OK. VC vill inte fortsätta med omläggming på det läckande benet. Väntar på på besked hur de skalllösa detta. Fortdätnnning följer.

Ha en fin dag/Marmor🌹

                                                                                                                                            

3 kommentarer:

  1. Ja dagarna går så snabbt. Har inte hunnit med nåt bloggande. Men det lät inte klokt med spelsajten som hackat sig in. Du fick mycket jobb för det.
    Hoppas dina ben blir bättre. Låter jobbigt med allt det där.
    Ha en fin lördag. Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Ska väl skriva att det är Himlas som kommenterat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har hänt lite mera angående spelsajten. Inget som jag är klar med ännu. Verkar vara värre än jag trodde från början.
      Ha en fin dag!
      Kram❤/Marmor

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...