20 augusti 2022

Det kom till slut🌧

 Ă„ntligen lĂ€nge regn☔

Vilken sommarvĂ€rme vi haft och har fortfarande. Det var ett tag sedan jag var inne i bloggen. Det har varit full fart varje dag. Nu har jag genomgĂ„tt undersökningen av benen. Allt Ă€r OK, full genomströmning i benen👌omlĂ€ggning och stödstrumpor fĂ„r jag hĂ€lp med varje morgon frĂ„n VC. MĂ„ste fortsĂ€tta med besöken tills bĂ€gge benen kan anvĂ€nda stödstrumpa   Ă„r vĂ€ldigt glad att det inte var nĂ„gra förtrĂ€ngningar i benen, dĂ„ hade det blivit jobbigt att fixa till besvĂ€ren. En ny remiss har skickats till Olivia kliniken för att jag  skall fĂ„ en stövelpump som skall pressa tillbaka vĂ€tskan i benen .

Ha en trevlig helg/ Marmor 😎


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...