14 september 2022

Nu känns det bättre!

 Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen. Jag har legat på sjukhus och tömt benen på vätska .  Det var lite jobbigt, men har gett bra resultat. Nu får jag gå vidare med rehab i hemmet och få tillbaka bättre styrka i benen.

Jag har tidigare skrivit i bloggen om att det påfördes pengar på min mobilfaktura. Efter många samtal till operatören 3 och ingen hjälp som fungerade,  bytte jag operatör och trodde det skulle hjälpa. Det fortsatte komma begäran om pengar på fakturan. Kontaktade nya operatören och fick beskedet att det var på mitt personnummer och inte mobilnr. som gjorde att det följt med i bytet.  Jag fick bra hjälp och tips hur jag skulle göra för att få stopp på begäran. Tips: Telekområdgivarna.se. Skriv ner problemet på deras formulär och skicka. Efter jag gjort det, fick jag återkoppling via mail, och samma dag och ärendet hade löst sig 👌Nu var det inte personnumret utan mobilnr. som använts och det kändes skönt.

Ha en fin kväll/ Marmor 


4 kommentarer:

  1. Men så bra att du fått bort vätskan från benen! Hoppas verkligen du hittar rätt hjälp nu ,-)
    Det andra var också otäckt, bra att det är löst nu, så läskigt. Ska skriva ner stället, bra att ha.
    Tack för tips!
    Ha det jättefint nu! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Skönt, men jobbigt att tömma vätska i benen. Har även minskat i vikt, är ju positivt👌Nu är jag mer försiktig att läsa när jag är på nätet. Kan vara en sajt dom har någon koppling till att det blir som för mig.
    Ha en fin Dag!
    Kram❤

    SvaraRadera
  3. Men vad jobbigt för dig. Hoppas det blir bättre. Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kämpar på! Nu har jag börjat med rehab. Det är jobbigt, tur det bara är en timme/vecka. Tur det är en mjuk början.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...