24 april 2021

Lördag och väntar mysigt besök.

Morris och matte kommer på fika idag. Blir mysigt. Igår var sonen, svärdotter, barnbarn och barnbarnsbarnet här.

Sände bidrag till Hundstallet igår. Jag beundrar deras jobb för alla hundar som får mat och skötsel och ett nytt hem. De får inget bidrag från staten trots det fina arbete de gör. Varje hund de tar emot, kostar ca 100:-/ dag i mat och skötsel. Deras arbete ligger mig varmt om hjärtat, det kommer bli fler bidrag via  Swich, snabbt och bra på 1239005570 och märk " TRYGGHET "

Ser kallt och grått ut blir en mysdag inomhus istället !

Ha en fin dag /Marmor


2 kommentarer:

  1. Vad fin han är Morris ��
    Roligt att du också ger bidrag till hundstallet.
    Jag brukar köpa deras väggkalender och ge bort den i julklapp till syrrans dotter. Sen skänker jag ett stalldygn emellanåt. Dom behöver få hjälp.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hundstallet gör så mycket fint för hundarna. Jag kommer att skänka fler gånger till stallet.
      Morris är en rolig lite kille som gillar att vara hos mormor ibland.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...