23 april 2021

Ny test gjord!

                                                      Katolska kyrkas klocktorn på Södermalm.

I tisdags gjorde jag en självtest för att kolla ifall jag fortfarande hade antikroppar efter covid-19. Det gick bra att sticka sig själv i fingret och trycka ner blod i ett litet rör. Efter man gjort testet skall det skickas med posten. Jag postade provet samma dag och fick svar i går att jag fortfarande har antikroppar👍 det känns toppen.
Apoteket säljer självtestet som är godkänt och säkert. kostar 595:- Snart kommer självtest att säljas för att kolla ifall man har har covid-19.
Får hoppas att det minskade antalet på IVA fortsätter. Antalet har minskat de tre senaste dagarna👏
Här skiner solen men kyligt i luften, bara 3+

Ha en fin dag/ Marmor


2 kommentarer:

  1. Så bra att du har antikroppar, det är ju garanterat bättre motståndskraft med eget immunförsvar än vad vaccinet kan ge. Tydligen är det här viruset programmerat (haha) som de sa på TV4play nyheterna idag så var det exakt samma dag förra året som smittan gick ned.?? Ha det så bra Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så tacksam för antikropparna. Precis dom du skriver är det bättre med motståndskraften man går efter genomgången sjukdom. Skall leta upp nyheterna på TV4play och lyssna på inlägget.
      Ha en fin kväll Kram

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...