15 april 2021

Solig torsdag☀️

 

 
Snart kommer jag att ta skotern med mig hit och ta en runda utefter kanalen. Mysigt att följa när de smyckar båtarna där många har sina hem. 
Idag blir det bara en runda i solskenet här på söders höjder, kanske Vitan med munskydd. 
Det finns fortfarande många som inte tagit till sig att det finns  mundkydd att använda, när man vistas ibland folk. Det är svårt att förstå varför smittan är värre nu, än tidigare. På denna tid som vi haft covid-19, borde alla restriktioner sitta i ryggraden och leva efter dessa
Det skall tydligen ha ändrats i Google när det gäller svaren på era kommentarer. Jag har inte hör något som påpekat detta.Vore tacksam om ni påpekar om det förhåller sig så.
Ha en fin dag!
Marmor

2 kommentarer:

  1. Ni har så vackert i storstaden.
    Ja visst är det dumt att folk inte följer restriktioner, jag blir rent ut sagt förbannad.
    Jag har en kompis som bor i Solna o hon berättade att när hon tog pendeln så var det bara hon som hade munskydd på resan.
    Tycker det här med muterade virusar o allt är riktigt oroande.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så jobbigt och otäckt med denna virus. Varje dag blir vi påminda om viruset och sjukvården som går på knäna. De som inte använder munskydd i trafiken eller gallerier där det vistas mycket folk förstår jag inte. Har själv munskydd varje gång jag är ute.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...