16 mars 2022

Solsken i Gläntan

 

Idag blev det en ganska lång utevistelse. Solen värmer, känns redan i ansiktet att jag fått många D-vitaminer. Bilden tagen i Rosenlundsparken, många barn och föräldrar som har trevligt tillsammans.

Tittade upp och såg en katt som hade det mysigt på balkongen.  Det var ett nät för hela balkongen, sedan har katten fått ett avsågat träd. En bädd högst upp där katten kan ligga och studera. Såg väldigt  välmående ut på sin bädd.


Om du klickar upp bilden syns katten på bildens högra sida.
Ha en fin kväll/Marmor 




4 kommentarer:

  1. Vilken härlig utedag du haft ,-)
    Härligt vårväder, hoppas det fortsätter, nu har man blivit van ,-))
    D vitamin behövs, vi kör med vitamin D droppar i olja, det mår vi bra av ,-)
    Så fint katten har det, ser den, en brun jättefin katt.
    Ha det SÅ BRA!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en underbar dag i solskenet. Kändes så skönt att vara ute igen. Katten var så söt. Vi fick kontakt trots höjden, pratar alltid med djur jag träffar. Vi får hopas vi slipper Sahara sanden. Sonen skickade ett kort från Spanien. Hans svarta bil hade blivit brun.
      Kram❤

      Radera
  2. Vilken skön utevistelse ��
    Katten ser ut att ha det väldigt bra.
    Mycket att titta på.
    Här är det sol idag. Men jättehalt.
    Ha en bra dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
  3. Hej gör ett test igen då jag ser att mina kommentarer inte kommer med.

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...