27 mars 2022

Blåser nordan idag.

 Vi här arhaft ett underbart väder i flera veckor , varma dagar. Idag är det svalare och blåser bra. Snart är det dags för mina ben att träffa en dr. Jag väntar till efter besöket att glädjas. Har tidigare blivit så besviken, och fått börja om på nytt.

Igår fick vi besök av  Doris, lika glad som alltid när hon kommer.  Läste att det är många sjuka i covid. Trodde det var över då de tagit bort informationen cvia TV. 

Det är lite lång tid mellan inläggen, beror på att min höger hand inte fungerar så bra.  Det känns som den sover och är full med sockerdricka. Det kommer förmodligen från nacken, någon nerv som sitter i kläm. 

Vi hörs igen!

Ha en fin kväll/Marmor⚘👏🏻

6 kommentarer:

  1. Testar igen om det går att kommentera. Har provat flera gånger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den gick igenom. Hittade din kommentar under kommentera.
      Kram❤

      Radera
  2. Ja från varma härliga vårdagar, till riktig kyla, idag snöade det här. Hoppas du får hjälp med dina ben nu, så du kan slappna av och får njuta, måste vara väldigt besvärligt! Vilken lång tid! Likaså handen, hoppas det fixar sig snabbt, förstår att du har svårt att skriva med det obehaget du har. Så håller tummen hårt att båda släpper och du mår bra igen. Kul med Doris, förstår att hon älskar att besöka er och att ni älskar att få besök av fina Doris!
    KRYA PÅ DIG! Stor Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har jag träffat en underbar läkare och terapeut. Hoppas nu att de kan hjälpa mig, kändes då.
      Ha en fin dag !
      Kram❤

      Radera
  3. Ja covid smittan är kvar. Är många sjuka.
    Roligt med besök av Doris.
    Vi håller tummarna att det blir ett bra besök hos doktorn.
    Hoppas min kommentar kommer med nu.
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
  4. Nu har jag träffat en underbar läkare och en terapeut. De verkade veta vad de pratade om och hur vi skall gå vidare.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...