2 april 2022

Från plus till minus

Nu har jag börjat väcka dessa Pelargonier.  Hoppas det fungerar att få igång
 blommorna😎

 Tur att solen kommer fram tidigt om dagarna.  Idag var det minus 9 när jag steg upp. Just nu har vi plus 4 grader .  Yngsta sonen kom på en fika idag .   Trippen hit blev  på  en elsparkcykel. Ett bra sätt att ta dig fram i Stockholm idag. Det är så mycket folk på stan och vissa gator är avstängda.   Hammarby spelar ⚽️- match mot Helsingborg på Tele2 arena. Alltid mycket folk på Södermalm när det är matcher. Idag var det nog rekord, så många som längtat efter live match med fanskompisarna. 

I veckan som kommer skall jag tillbaka till Sabbatsbergs sjukhus  för genomgång av vilken sorts behandling jag skall få för benen.

Ha en fin kväll/Marmor 

1 kommentar:

  1. Hoppas ,att kommentaren kommer fram till dig . Idag är hemsidan inte pigg. Jag utreder vad so hänt/Marmor

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...