5 april 2022

Håller tummarna att det fungerar!

 

Det har varit några jobbiga dagar att få ordning på dator. padda och mobil.Har ingen aning om vad som orsakat besvären. Nu verkar det som det fungerar . Paddan har jag ominstallerat helt. Datorn tog många timmar att få ordning på. Kanske den stora uppdateringen var en bidragande orsak till alla besvär. Idag är allt sammankopplat på gott eller ont.
Det var jobbigt att få tillbaka Storytel. Vad jag än gjorde, så hittades inte mina inloggningsuppgifter.När jag ändå väntade på att datorn skulle bli klar, passade jag på att rensa lådor och skrivbord i datarummet. Det är skönt att rensa bort ibland👌
I morgon skall jag på återbesök om benen. Hoppas de funderat fram något bra som kommer att fungera.
Ha en fin kväll!

Marmor🌹

3 kommentarer:

  1. Då håller jag tummen för dig nu! Och hoppas de hittar något att fixa så du blir bra igen! (benen)
    Krångligt när det inte fungera ( datorn) som det ska med dator och annat, men du verkar väldigt duktig på att lösa sånt själv. Jag vågar inte uppdatera, för då händer det ofta något krångligt ,-)
    Ha det fint, och STORT Lycka till! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väntar på nya strumpor som de tror skaĺl hjälpa,de kommer säkert deñña veckan. Jag börjar också bli lite skeptisk till uppdateringar.Har man inte en färsk datort kan det bli fel vid uppdatering. Jag försöker att hänga med tekniken😊
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Det är skönt att rensa emellanåt. Borde göra det också ��
    Jobbigt när dator strular o håller på.
    Hoppas besöket gick bra.
    Ha en fortsatt trevlig påsk.
    Kram ❤️

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...