17 april 2022

Fortsättning på Påsken

 


Idag Påskdagen kom dottern, svärsonen, 
 hans mamma och 🐶 Morris hem till oss och bjöd på Påskmiddag.
 Igår Påskafton fick vi ett barnbarnsbarn till. Så nu är jag både gammelmormor och sedan tidigare gammelfarmor👏 Denna gång blev det en flicka, fin med massor av mörkt hår. Denna gång var det dotterns äldsta son som blev pappa.  Så nu är dottern farmor och lycklig❤  Det är underbart varje gång familjen får tillökning. Barnbarn, och barnbarnsbarn är livets efterrätt, sägs det👌

Trevlig fortsättning på Påsken/Marmor




 

6 kommentarer:

  1. Kollar om det funkar.
    Himlas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit jättejobbigt ned bloggen en tid. Om det är svårt att kommentera kan du skriva på hemsida där det står kontakta Marmor. Då får jag svaret via min mail.
      Det är så underbart barnbarnen får barn. Jag har fått många bi,det på juntan, hon är så söt❤
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Vilken Påsk! ,-) Stort Grattis till dig Gammelfarmor och NU gammelmormor ,-))och till familjen Härligt att få se familjen växa ,-))
    Härliga påskbilder. Nu kan jag kommentera igen, provade för någon dag sen, då gick det inte alls.
    Ha det fortsatt jättefint!
    STOR KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...