27 april 2022

Vad är det som händer😦

 

Nu har jag köpt denna bordsdekoration. Finns 10 koppar för värmeljus.  Jag använder enbara 5 st till ljus, resterande 5 har jag satt i vaser, finns att köpa till. 

Vad är det som händer. Helt plötsligt fick jag flera bankiden, med olika koder. Fick hjälp av banken med att sammankoppla till lika inloggning. Idag funkade det inte igen😦 Det verkar som ingen förstår vad som händer. Fått ett tips som skall testar ikväll, och hoppas att det fixar sig.

Idag har vi Doris👌 Solen skiner, men i luften är det svalt. Vi skall ta en promenad snart och se ifall vildkaninerna är vakna. Doris gillar Kaniner, springer runt och letar efter dem.

Ha en fin dag/Marmor


6 kommentarer:

  1. Väldigt vacker bordsdekoration ,-) Ser flått ut!
    Men vad du råkat ut för, otäckt låter det, hoppas verkligen det rättar till sig!
    Kul att Doris kommer ,-)) spännande för henne om hon ser någon kanin ,-)
    Ha det fint och håller tummen att problemet löser sig! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu verkar det ha löst sig med mina problem👌Har varit en jobbig period. Dottern har också skaffat en likadan bordsdekoration.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Oj det där lät knepigt. Hoppas det löst sig.
    Fin dekoration.
    Ha en fin dag. Kram ❤️ himlas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu verkar det som allt skall fungera med bloggen 👌 k
      Ha en fin Dag!
      Kram😊❤

      Radera
    2. Så bra ,-) oroligt när det strular på det viset ,-))
      Ha det fint STOR KRAM Primrose!

      Radera
    3. Jag är så glad att ha fixat eländet. Det har varit en jobbig tid innan jag hittade felet. Ha en fin dag! Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...