3 maj 2022

Vilken mĂ„ndag 17 grader och sol👏

 Det Ă€r mysigt att se hur mĂ„nga mĂ€nniskor som  njuter av sommarvĂ€rme som mĂ„ndagen bjöd pĂ„. Jag och  Mr tog en promenad, Mr R var sugen pĂ„ en speciell glass som finns pĂ„  VĂ€stgötagatan, Södermalm. Jag passade pĂ„ att fota blomkrukor som Region Stockholm satt upp med Ă„ret fĂ€rger. 5 Krukor med dessa blommor finns i Rosenlundsparken, samt  solfĂ„töljer med parasoller. 



Idag tisdag + 9 grader med sol, moln och blÄst.
Ha en fin dag/ MarmorđŸŒ»






2 kommentarer:

  1. Hade ni sÄ varmt ,-))) HÀrligt, hÀr har det blÄst lite kyligt. SÄ blÄtt Àr Ärets fÀrger, vackert!
    Vad var det för speciell glass, mysigt att gÄ och njuta, för nu Àr det otroligt vackert ute, all grönska och blommande trÀd som slÄr ut. Ha det fint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,det var varmt och skönt i solen. I skuggan var det kyligare pga nlÄst. Det Àr italiensk glass med mÄnga olika smaker. Det Àr sÄ fint med alla blommor och trÀd som slagit. Magnolia har vi mÄnga som blommar.
      Ha en fin kvÀll!
      Kram❤

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...