30 maj 2022

Känns som höst idag

Känns ruggigt både inne och ute, svårt att förstå attt vi är i slutet av 
maj månad.
Det blev en tidig uppstiggning, steg upp strax efter 04,00. Hela dagen blir fel, orken tar slut.

Igår var det morsdag, vi gjorde inget särskilt. All tid gick åt att fixa min blogg som verkar fungera idag!
Jag vet inte, men har på känn att det har med uppdateringarna att göra. Det finns 5G idag och uppdateringen är kanske in kompertibel med äldre G som 3 eller 4.
Nu hoppas jag att allt skall fungera framöver.

Ha en fin dag/ Marmor



2 kommentarer:

  1. Väntar på sommaren😎

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sommaren kommer sakta men säkert nu! Såmysigt.
      Ha det så fint!
      Kram

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...