26 maj 2022

Verkar lite krångligt idag!

 

Backen upp till Tjurbergsparken

Det är så fint ute just nu. Det blommar och grönskar, bänkarna är fulla av solande personer.
Idag är det helgdag och vi har tvättstugan för oss själva👏 Det får bli en promenad när tvätten är klar om det inte hinner bli regn som det varnas för.

Blir det regn så skall jag skriva klart och klaga på en felaktig P-bot jag fått. Bilen var inte utanför garaget den dagen som boten gäller. Har även märkt att den som satt boten anger ett annan bilmärke än på vår bil. Trodde de skulle ta bort boten när den som skrivit, angivit felaktig bilmmärke Tyvärr ligger bevisbördsn på oss att kunna styrka att boten inte är vår. Som tur är, har vi ett datasysten i bilen som talar om bilen varit ute på vift, hur mycket den är körd och lite mer annan nyttig information.
Ha en fin dag😎

Marmor

4 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild ,-) Ja nu är det vackert, nu får man passa på att njuta. Härligt att ha tvättstugan själv! Men vad har ni råkat ut för, så det räcker inte att det är fel bilmärke, så det ska krånglas, tur att ni har datasystem, för det är dyrt med p-bot. Hoppas det ordnar upp sig snabbt!
    Ha det SÅ fint,-)
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Men så trist att ni fått en felaktig p bot.
    Blir ju extra jobb för er när de gjort fel.
    Ni har väldigt grönt hos er. Ni ligger långt före oss.
    Ha en fin helg. Kram ❤️ Himlas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade denna kommentar idag 😯 Jag fick tillbaka bötespengarna 👌
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...