17 maj 2022

Familjen utökad igen♥️

 Nu har vi fått det tredje barnbarnsbarnet. Denna gången blev det en liten söt kille. På en månad ökade familjen  med en flicka och en pojk👌
Nu är det dags för en ny träff på sjukhuset angående mina ben. Jag var på VC i fredags och fick benen lindade igen, hjälper inte. Nu får jag blåsor som spricker och vätska. Får hoppas att jag får testa en massagestövel som kan driva bort vattnet. De hjälpmedel som jag har testat fungerar inte bra. Det finns en sorts stövel att sätta på benet, det skall masserar testat ut vattnet i kroppens vener så det försvinner.
Morris gillar att sova på stolen i köket med mig bredvid.


Ha en fin eftermiddag/ Marmor🌻



2 kommentarer:

  1. Vilket trevligt sällskap med Morris. STORT GRATTIS en flicka och en pojke ,-))) jättekul!
    Nu hoppas jag verkligen att du blir fri från dina problem med ödem. Hoppas nu stöveln hjälper!
    Håller tummen!
    Ha det jättefint
    VARM KRAM Primrose

    SvaraRadera
  2. De små familjetillskotten är så söta, , lika som tvillingar.
    Morris är så snäll med de små.
    Kram

    SvaraRadera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...