8 juni 2022

Mysigt besök idag!

 

                                                                                      
    Idag fick vi besök av Prinsessan Doris❤
Det blev en promenad till  Årstaviken  för att ta ett bad från bryggan. Det var en herre och en solande  tjej  på bryggan. Doris hoppade i och simmade runt ett tag. Sedan kom hon upp via badstegen och skakade av lite badvatten. Det var bara tjejen som skrattade efter duschen hon fick, ställde sig vid sidan på bryggan.
Det verkar nästan som bryggorna är till bara för vissa, nästan alltid upptaga med filtar och korgar för en picknick. Det är så vackert runt Årstaviken, får hoppas att de sätter upp fler bänkar, så fler kan få vila benen.
Ha en fin dag / Marmor😎





4 kommentarer:

  1. Hej jag måste alltid skriva som anonymt här för den säger alltid ogiltig adress 🙂
    Vad härligt för Doris som kan bada. Hon är så härlig.
    Fint väder verkar ni ha. Här är det hyfsat idag men annars inte så skönt. Kom en regnskur också.
    Ha en fin dag. Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera
  2. Ja du, det verkar konstiga meddelande som kommer upp. Ser du något konstigt i min blogg adress som inte jag sett?
    Ha en fin dag! Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag ser väl inget annat konstigt. Bara det att jag inte kan skriva in min webbadress. Men det går ju skriva såhär iaf. Kram Himlas ❤️

      Radera
    2. Hoppas att det går bra att kommentera nu😎 Nu har sommarvärmen äntligen kommit.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...