22 juni 2022

Nu Ă€ntligen kom sommaren😎

 Hoppas ni mĂ„r bra i sommarvĂ€rmen.  Det har varit full upp nĂ„gra dagar. Föreningen vi bor i, har bestĂ€ll mĂ„lning av fönstren mot gatan.  Det blev ett flyttande mellan rummen, allt skulle bort i och runt fönstren. Den 20 juni vara jag pĂ„ Olivia med mina ben. Det var ett bra besök. Jag har ett nytt besök inbokat till nĂ€sta vecka dĂ„ jag skall trĂ€ffa en lĂ€kare. Den person jag trĂ€ffade vid besöket 20 juni, tror att jag kan behandla mig sjĂ€lv hemma, om jag fĂ„r en pumpstövel, dĂ€rför lĂ€karbesöket bokades. KrĂ€vs nog remiss för att fĂ„ en pumpstövel.

VĂ„ra barnbarns barn vĂ€xer, de Ă€r sĂ„ underbart söta. SĂ„ mysigt nĂ€r första leendet kommer eller tungan upptĂ€cksđŸ€‘

Ha en trevlig kvÀll!

Marmor 


2 kommentarer:

  1. SÄ bra att besöket gick bra. PÄ tiden att du fÄr hjÀlp.
    Önskar er en fin midsommar. Kram ❤️ Himlas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen att de kan hjÀlpa mina ben. Höger ben Àr bÀst nu.
      Ha en fin Midsommar helg!
      Kram❤❤❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...