29 juni 2022

Tillbaka i ruta 1.

 Nu känns det trögt igen! Nu är jag tillbaka i ruta 1 igen. I det var inget bra möta igår angående mina ben. Bandaskering skall inte göra ont som det gör i mina ben efter en stund.  Beskedet i går blev vidare utredning innan de kan våga börja med en stövelpump.

Nu får jag ha en strumpa på vänster ben och bandage  på höger TV. Idag är det behaglig värme, bara 22 grader. Får hoppas att  det kommer en regnskur, så pollen försvinner ett tag.

Dotterns , klänger ros. Den är så vacker stor och doftar gott.


Ha en fin dag/ Marmor 
 


 

 

 

4 kommentarer:

  1. Men nej vad tråkigt att det blev så med benen. Vad besvärligt för dig. Jag hoppas att de kommer på någon lösning snart. Du har ju väntat så länge.
    Ha en fin dag. Kram Himlas ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jobbigt att ingen vet hur man skall göra med benen. Jag hoppas det löser sig snart, så man kan gå vidare.
      Ha en fin dag !
      Kram❤

      Radera
  2. Så jobbigt du har det med dina ben, sorgligt att höra att de inte kommit på något! Måste vara väldigt jobbigt och tar mycket energi från dig! Hon hoppas jag verkligen att det ordnar upp sig! Så att du som du skriver kan gå vidare och att du får njuta!
    Vi kom i lördags hem från semestern.
    Vilken underbar klängros din dotter har,-) Förstår att doften är härlig.
    Tänker på dig, hoppas verkligen de kommer på nåt som hjälper dig! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så jobbigt med detta läckage i ena benet. Det är svårt att ha denna smärta dag ut och dag in. Hoppas att de finner en bra metod snart.
      Ha en fin Dag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...