5 juni 2022

Vilket härligt väder😎

 

Vilket fint väder vi har fått. Härligt att det är långhelg, så många kan få njuta. Vi passar på att tvätta fönster, bäst att passa på när det är finväder.
Igår fick vi besök av ett barnbarn med sambo, så mysigt. Lunch beställde vi över nätet, så härligt att få det färdigt, varmt och levererat.

Det gick bra med den felsktiga P-boten som påförts mig. Jag kommer att få tillbaka de inbetalda pengarna och det känns skönt.Jag  P-boten måste betalas innan boten bestrid. Nu är den borttagen och mitt register är rent igen👏

Önskar alla som besöker bloggen, en fin fortsättnng på helgen.
Marmor 🌹

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det ordnat sig med p boten. Rätt ska vara rätt.
    Trevligt ni haft besök. Härligt att ni kan beställa hem mat sådär. Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...