30 maj 2021

Idag firas det nog i många hem.

En annan del av vår gård.

Solsken även idag och + 20 grader. Det kommer att bli en promenad under dagen.

På bildens högra sida syns en Pergola. där är det många som sitter när de vill ha skugga eller vill ha en grillmiddag. Vi har en stor klotgrill som alla kan använda.
Idag är det Mors dag och varmt, då kanske det är någon som kommer att använda Pergolan och fira.

Jag har köpt mig en Crome Book operativsystem OS. OS2 har jag jobbat mycket med tidigare, finns kanske några likheter i systemen. Nu utvecklas tekniken så fort, att de apparater man tidigare köpt, inte fungerar fullt ut tillsammans.
Det synkas mellan mobil, padda. TV och dator så det gäller att det fungerar bra. Nu går det en del  timmar/dag att fixa så allt fungerar

 

4 kommentarer:

  1. Vad fint ni har ordnat på gården o att ni har klotgrill m.m..
    Ja tekniken går framåt o jag hänger inte med alls:)))
    Jag vill helst bara trycka på en knapp o då ska allt bara fungera.
    Ha det bra. Kram ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har en fin gård att vara på. Mysigt med grill vid Pergolan som har bord och stolar. Jag håller med dig att det skall bara vara att trycka på knappen.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Ja det firas nog lite varstans ,-) Vilken vacker gård! Otroligt fin ,-) Och huset!
    Så duktig du är på att fixa, otroligt, vi kan inget sånt alls!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi myser på gården när vädret tillåter. Odlingar är andra året några boende pysslar med. Vi trivs i huset, bott sedan det byggdes.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...