27 maj 2021

Inget stopp på regnet.......

Nu har det blivit förmycket stillasittande ett tag, gäller att ta tag i det så sommargarderoben inte behöver bytas ut.
Promenaden idag ställs in på grund av regn. Till helgen får jag ta igen de promenader som jag missat, värmen från Portugal är på väg, kanske redan i morgon.
Snart är det examensdag för ånga barn. De som går ut gymnasiet är inte så glada över att inte få åka "flak" på grund av smittorisken. Det är ett bra beslut att även i år ställa in flakbilarna med tanke på smittorisken.

Ha en fin dag/Marmor

 

4 kommentarer:

  1. Ja nu kan man ju bylta på sig för det är så kyligt och ösregn. Måste nog röra på mig själv, inte kul om man nu inte kommer i sommarbrallorna ,-)
    Förstår att de som tar studenten är besvikna när flak uteblir, men viktigt att få bort pandemin.
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helg kan bjuda på fint väder👏 Du har ju hundarna att gå ut med, så din vikt håller dig nog bra. Jag tror att de flesta studenter tycker detta beslut är bra.
      Ha en fin kväll !
      Kram ❤

      Radera
  2. Ja ibland tappar man hakan när sommarkläderna kommer fram :) Av nån anledning har dom krympt på vinden.
    Vi beställde kläder från cellbes jag o mamma. Blev ganska bra, fick lite för långa byxor som jag får sy upp o en tunika var för stor men passade mamma bättre så hon köpte den istället då ;)
    Men som sagt hyfsat bra ändå. Ha en fin kväll.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Så bra att ni kunde lösa problemet med Tunikan. Det skiljer ungefär 2 cm mellan storlekarna. Bra att det finns att köpa kläder på nätet. De har bra trosor i olika varianter.
    Konstig är det att kläderna krymper av sig själva i garderoben.🤔
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...