29 maj 2021

Sol och värme, så härligt!

 

Nu blommar det på gården. Både vita och lila syrener. 

Idag har vi sol och + 18 grader, så mysigt. Balkongen har fått blomster med inga tomatplantor ännu.
Det finns några i huset som odlar såhär. De började förra året och fick en fin skörd., de hoppas nog att det blir lika i år. Jag har fått frågan ifall jag också vill odla, men tycker att balkongen räcker.

Det är så fint på gården efter regnet. Jag har format
buskarna runda under flera år, nu är de fina.



 

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med syren i blom. Kul att dom odlar i pallkragar.
    Är det du som klippt buskarna runda? Vad fina.
    Ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blommar fint på gården just nu. Jag har format buskarna runda. Det har tagit några år innan de blev så här fina. Det är roligt att klippa till buskar och träd.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Det blommar så fint på gården just nu. Det finns många syrenbuskar i blom. Det är jag som format de runda buskarna. Det har tagit några år innan de blivit runda och täta. De är fina där de står.
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...