6 maj 2021

Nu är det blött!

Välkommen till min blogg! Idag som några dagar bakåt kommer det vätska från ovan ☂ Kommer att hålla i sig till början av nästa vecka, när sol och värme kommer tillbaka🌞
Igår kom paketet med kläder som jag skickat efter, väldigt behändigt och skönt springa runt i affärerna. Jag har letat länge efter kläder för normala kroppar, nu har jag äntligen hittat ett ställe som följer mode passar alla kroppar👏

Nu börjar familjen vaccinera sig. Verkar inte vara några svårigheter att få vaccinationstid. Det är fortfarande personer som inte har beställt tid, i regionen de vill kanske avvakta med sitt beslut.
Igår var det tvättdag. Idag är det städdag och inpackning av mat till frysen, bl a en hel oxfilé som skall delas upp till olika rätter.


8 kommentarer:

  1. Bra att beställa och hitta rätt kläder man trivs i. Har själv inte handlat ute , jo mat men inget annat.
    Så otroligt kyligt, fint att värme är på väg! ,-))
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är så jobbigt att springa i affärer och prova kläder. Har hittat ett ställe och rätt storlekar så det går snabbt med beställningen. Idag för söker solen komma igenom regnskurar. Ser ut som det kommer att bli varmt fr o m mån, tid.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Ja, fy vad det har regnat. Har tagit min första spruta och det känns bra. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du slapp Astras vaccin. Det var några år sedan som det regnat dom denna vår. Nästa vecka blir det bra väder.
      Ha en fin dag!
      Kramar

      Radera
  3. Vad bra du hittat ett ställe att beställa kläder från. Tycker det är så svårt med storlekar som man beställer. Sällan dom passar. Tipsa gärna vars du hittat ��
    Ska iväg med Nova snart till veterinären. Hon ska få cytopoint spruta mot klådan o få analsäckarna tömda.
    Ha det bra. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har handlat/handlar på Cellbes och aldrig behövt skicka tillbaka några plagg. De har bra priser. De har ett bra sätt när man skall betala. Våran först, sedan kommer fakturan som skall betalas. Jag väljer Klarna som är toppen.
      Hoppas det går bra hos veterinären med Nova.
      Ha en trevlig kväll!
      Kram❤

      Radera
    2. Mamma beställde nyligt från cellbes o var nöjd med kläderna. Ska kika jag med där ��

      Radera
  4. Så bra att din mamma BLEV nöjd med beställningen från Cellbes. Testa du med?
    Ha en trevlig dag
    Trevlig eftermiddag!
    Kram❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...