18 september 2021

Bondens Marknad

Idag har jag varit på Bondens Marknad tillsammans med dottern, Morris och Mr R. Det var rätt mycket folk och fyrbenta små och stora. Det fattades en del stånd, men de som fanns var bra. Massor av gula Kantareller, Lingon och grönt. Haft en del att göra  denna vecka så bloggen fått vänta på uppdatering. Det tar på kroppen att försöka få ut vätskan i benen. 
I veckan var jag och hämtade ett paket på varor som jag skickat efter. Tog en bild inifrån Söderhallens tak. Det är så ljust och högt till tak just här där varorna hämtades.




2 kommentarer:

  1. Trevligt med bondens marknad. Ja det ser ljust och fint ut i söderhallen.
    Har du fått ner nån svullnad i benen?
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite har svullnaden minskat. Det kommer att ta tid att få nersvullnaden. Jag tar det lugnt nu i början så det inte det stasar och blir obekvämt. Drygt en månad till kommer marknaden att vara kvar på lördagar. Det utökas med stånd och varor vart efter skördarna är klara.
      Ha en fin söndag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...