19 september 2021

Gråmulen Söndag☔

Inte bara gråmulet det kommer även regn. Temperaturen bjuder högst på 11 grader idag. Jag har nu börjat på de benskydd som skall pressa ut kroppsvätska ur mina ben. Lite skillnad kan jag se, mest på höger ben som hela tiden haft en mindre svullnad än vänster. 
Det är en bra dag att passa på att städa och sedan ta en vilopaus framför TV-n. Igår tittade jag på TV4play. Fick via mail ett det fanns ett kriminaldrama som heter Eden som börjat där. Jag tittade på avsnitt 1 som jag tyckte var lite drygt. Skall ge serien en chans och se några fler avsnitt innan jag lägger ner den. Ni som sett något avsnitt, vad tycker ni?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...