24 september 2021

Härligt med en slappar lördag!

En present jag fått för många år sedan. Helt fantastisk, trädet är fortfarande grönt.
Idag kom kallelsen till Ultrasljud på mina ben i oktober. Det har tagit nästan 3 månader sen remissen skickades. Märks att sjukvården haft hög belastning. Jag har varit på samma ställe tidigare då har kallelsen kommit nästan med vändande post.
Gårdagen gick åt till dator, padda och mobiler. Vi har ett övervakningssystem mellan mobiler och bilen. Vi kan öppna/låsa dörrar, sätta på, stänga av AC/värme och sätta på/stänga av elladdningen, mm. Nu byter de ut gamla appen mot en ny svensk språkig. Jag är dålig på att komma ihåg alla lösenord som tilldelas i vissa program. Så var det just igår. Tillslut fick jag igång appen på min mobil. Sedan var det Mr R som  skulle ha uppgifterna i sin app. Testade att lägga in samma uppgifter men med olika mobilnr. då fungerade det. 
Efter att apparna fungerade, var det dags att rensa mailkorgar och lite annat som har samlats och tar plats.
Igår kändes det inte så bra när allt var klart, men idag känns det jättebra👌


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...