27 september 2021

Underbart helgväder

Lördagens solskens promenad😎
Stannade till vid Rosenlundsparken som fortfarande är grön och med många besökare.
Lilla killen på bilden studerar en skulptur av en snigel. Vi fortsatte ner till Ica Kvantum för att handla inför helgen.
Gårdagen bjöd också på soligt väder. Vi tog ingen promenad för Mr R ville tvätta fönstren på vår inglasade balkongen. De kommer lite jordigt vatten när grannen  ovanför vattna sina växter på balkong.
Jag kämpar på med skydden till benen. Det går väldigt trögt att få bort vätskan. Nu har jag i alla fall fått kallelsen för ultraljud på benen. Remissen skickades 2 augusti, i fredags kom kallelsen för ett beök i slutet av Oktober.
Första gången jag har fått vänta så länge på kalllelse. Vården måste släpa efter enormt pga av Covid-19.

Ha en fin dag/Marmor

2 kommentarer:

  1. Ja vården släpar efter en del. Jag ringde till tandläkaren o dom hade en kö på minst 1 år. Så jag fick gå till en annan. Det låter besvärligt med dina ben ��. Hoppas det blir bättre.
    Ha en fin helg. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tråkigt att du fick gå till en annan tandläkare. Hoppas vederbörande var bra. Det är jobbigt med benen, hoppas det blir bättre snart.
      Ha en fin helg!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...