5 september 2021

Nu Ă€r vi hundvakt🐕

SÄ hÀr trött Àr han idag ocksÄ. Han har varit pÄ sjön nÄgra dagar, det suger Àven för en lite hund. Husse och matte Àr pÄ en resa nÄgra daga , dÄ fÄr han vara hos oss.
Nu Àr det höst, iaf pÄ nÀtterna. Vi har haft + 3 grader, tur att elementen följer temÄeraturen osh slÄr pÄ sjÀlv.
Jag har fĂ„tt en uppdatering pĂ„ Windows, 10:1 tycker jag fungerar dĂ„ligt. NĂ„gon som har fĂ„tt uppdateringen? Hur fungerar det hos er?
Jag fÄr fortsÀtta att leta felet, sÄ Äterkommer jag senare.
Ha en fin kvÀll/Marmor



2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni Àr hundvakt.
    Jo hÀr har hösten kommit o en lÀttare vinterjacka behövs vissa dagar.
    Har inte sett till den uppdateringen. Har iofs inte sett efter heller.
    Ha en fin kvĂ€ll. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har gĂ„tt sĂ„ bra med Morris nĂ„gra nĂ€tter. Jag lĂ€ste din blogg och sĂ„g hur fint ni gjort till hönsen👍 Just nu har vi fĂ„tt sol och vĂ€rme tillbaka, riktigt skönt.
      Ha en fin kvÀll!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...