13 juni 2018

Den blomstertid nu kommerđŸŽˆđŸŽ”


Idag Àr det examensavslutning för yngsta barnbarnet.
Jag och gubben skall överraska och sjunga
Den blomstertid nu kommerđŸŽ”đŸŽ”
Avslutningen tog en och halv timme i Oskars Kyrkan och var vÀldigt vacker.
Det var ett fint program, sÄng, pianokonsert, stipendieutdelning och avtack till alla lÀrare pÄ skolan som gjort ett bra arbete.
Jag sÄg lite kÀndisar i kyrkan. Deras barn gÄr i samma skola som
vÄrt barnbarn.
Avslutningen i kyrkan, avslutades med ett upptrÀdande av
discodrottningen  Ankie Bagger.
Det blev tryck i kyrkan vilja jag lova.
Det blev en avslutningsfest pĂ„ DjurgĂ„rden. En överraskning som förĂ€ldrarna ordnat, fixat partytĂ€lt och personal som grillade nĂ€r de kom dit med buss.
 

2 kommentarer:

  1. Det kan jag tro att det var fint ☺vad hĂ€ftigt med Anki Bagger. Minns sĂ„ vĂ€l hennes vĂ€lkĂ€nda lĂ„t som jag gillade o gillar fortfarande.
    Vilken trevlig avslutning det blev för barnbarnet. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en mĂ€ktig avslutning pĂ„ grundskolan👌
      Mysigt med de "gamla" artisterna stÀller upp
      fortfarande😉 och det lĂ„ter bra👌
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...